29 Oct 2013

Kuidas ma kuulsaks saan?

Päevad lähevad kuidagi väga kiiresti, aeg koos nendega. Teha on palju, ringi on vaja käia ja ikka ma leian aega, et niisama lebos olla ja mõelda, et peaks nüüd äkki olulisi asju ka tegema hakkama (näiteks õppima).

Reedel toimus Tallinnas EMT Rullituuri lõpetamine. Laupäev jätkus lõpetamiste lainel. Kambjas oli vaja ju klubiga hooajale punkt panna. Kokku oli lepitud, et pisut pärast ühte päeval võetakse mind kodust peale. Aga nagu tavaks saanud, siis ei laabunud kõik nii ilusti. Tuli hoopis kõne, et auto ei lähe tööle. Aga õnneks sai see probleem lahendatud. Veel enne minu peale võtmist tuli autos olijatele meelde, et veinid võiks ju ka kaasa peole võtta....Aga kohale me jõudsime. Isegi õigeaegselt.

Kuna ilm oli veidi omadega metsas (St. Jude'i väikevend), siis jõudsin ma veel enne ärasõitu kodus kaks korda riideid vahetada. Vahepeal jõudis minuni lihtsalt info, et väliüritus jääb ära. Kohale jõudes ei oldud aga selle plaaniga päri ja seega olin tänulik, et igaks ilmaks endale midagi kaasa olin pakkinud. 

Päev algas väikese matkaga Tõllarattast Kopsumäele. Seal saime me lõpuks teada, mis meid ees ootab. Selleks oli väike teatevõistlus, mis sisaldas ka Kopsumäest üles-alla jooksmist ja kuna liigne agarus on ogarus, siis olin mina üks nendest õnnelikest, kes sai seda ühe võistluse jooksul kaks korda teha. Mäest jooksmine on niigi veidi raske mu jaoks, aga kuna mäe nõlv oli märg, liivane, puine ja rohune, siis oli see ekstra keeruline. Kusjuures sudokut lahendades ei võtagi üles jooksmine nii palju energiat (peab vist Vooremäe trennidesse sudokusid kaasa hakkama võtma). Ja alla ma ka tegelikult päriselt ei jooksnud, pigem kappasin või hüppasin oma stiili...Sudoku oli esimene ülesanne, mis mulle usaldati, teine oli Alias Juniori sõnade seletamine. Teist korda üles jõudes oli mu kops päris koos. Üritasin kätega. Vähemalt oli nalja nabani.

Pärast uuesti Tõllarattasse jõudes algas aga alles tõeline pidu. Imemaitsev söök, hea jook, tulikuum saun ja lõõgastav mullivann, natuke noolemängu (ja me ei jäänudki vahele :D ) ja piljardit ja üks äärmiselt naljakas lauatennise matš. Ma ei tea kaua ma selles mega kuumas mullivannis istusin, aga välja astudes olin ma nagu rosin. :) Üleüldse oli see õhtune pidune olek seal väga mõnus. Ma ei mäleta viimast korda, kui ma nii palju naerda oleks saanud. Ma ikka naersin nii, et ma nutsin. Teised naersid ka. Loodan, et pigem koos minuga, mitte minu üle. Aga ma ei imestaks väga, kui see viimane oleks teemas olnud, sest ma ikka rääkisin ikka igasugust soga suust välja. Hea, et mind kohe esimese hooaja lõpus välja nimekirjast ei kirjutatud. Aga nagu esinaine ütles, te peate minuga sõbralikud olema, ma olen siiski veel pooltoores. :D

Lõpuks murdis sellele üritusele eelnenud magamata öö mind täitsa maha. Koju jõudes veel päris kohe magama ei läinud, aga kuskil kahe paiku ma lihtsalt vajusin patja, kuigi üritasin veel natuke võidelda.

Laupäevane aktiivne puhkus kestis umbes 1h:40min ja selle ajaga läbisime umbes täpselt 10 km. Sisaldas see siis matka, sörki, kiirkõndi ja mäest üles-alla jooksmist/lonkimist.

Aitäh megaägedatele klubikaaslastele. Loodan, et saunas kokkulepitud aktsioon "Klubi mehed lähevad kluppi" saab kunagi ka teoks. Või et juba täna? Atlantis? :D

---

Homme ootab mind ees väike katsumus. Mitte küll spordivallas. Kes Vikerraadiot kuulavad, võivad homme mind eetris kuulda. Saade on Huvitaja ja ma peaksin vist seal rääkima sellest, kuidas ma oma tulevikku loomaarstina näen, aga mul ei ole õrna aimu ka mitte, mida ma tegelikult teha tahan. Ma tean ainult seda, et äge on mõelda, et ma saan mõne aasta pärast öelda, et ma olen loomaarsti. Loodan, et audiance väga suur ei ole, sest ma olen enda arvates äraütlemata halb live intervjuude andja. Aga no kõik tuleviku nimel. Kuulsaks peab ju kuidagi saama!! :D (nali)

Natuke teen reklaami ka, et keda huvitab, mis sai juunis sündinud kloonvasikast Juuni, kelle piim pole olnud mingi tavaline piim, siis homme toimub minu ja meie EVÜS'i eestvedamisel selle kohane loeng. Täpsem info SIIT.

Ah ja kes hoiab mu "7 aastat halba õnne" seiklustel silma peal, siis üleeile pritsisin ma ennast millegipärast keeva õliga....

Meitster 2013 Foto: Laura Lants


Liisu

2 comments:

  1. Kümme korda kuulsamaks !!!
    http://vikerraadio.err.ee/helid?main_id=2126261

    ReplyDelete