1 Oct 2013

W36+W39=M09

Tükk aega mõtlesin, kas on üldse mõtet midagi septembrist kirjutada. Mõtlesin välja, et traditsiooni jätkamise mõttes ikkagi kirjutan. Ega millegagi hiilata ei ole, sest tegu oli puhkuse kuuga, aga siin on september arvudes ja graafikutes.



Kuu alguses käis veel rulluisuhooaeg, siis läks koormus täiesti nulli ja siis ma (taas)avastasin rattasõidu ja siis läks ilm külmaks ja nii lihtne see ongi. 

Nüüd peab välja mõtlema ja paika panema, mis edasi saab. Edasi siis pikemas perspektiivis e talvel. Nii palju oskan ma praegu öelda, et mind ootavad ees suuremad ja väiksemad muudatused ning väljakutsed, millega ma hakkama pean saama. Õnneks on mu elus inimesi, kes mul sellel teel kätt hoiavad ja aitavad.

Kui asi kindlamaks saab, siis tõenäoliselt talletan selle info ka siia kirjapildis. Seniks aga olge mõnusad, sest mul ei ole praegu üldse mingit tuhinat peal, et teemasid välja genereerida ja siia neid kirja panna. :)

Liisu

No comments:

Post a Comment