30 Nov 2013

Eile, täna ja november

November läbi. Alles see algas. Alles ma panin selle värvilise kalendri, millest ma täitsin umbes 60%, koos trennidega enda seinale. Nüüd oleks aus see kokku võtta.

Sukeldusin neli nädalat tagasi pea ees tagasi trennimaastikule. Esimesed kaks nädalat läksid täitsa hästi. Kolmas jäi tühjaks, sest nii palju muud oli vaja teha ning selle nädala kohta võiks öelda, et alguses ei saa vedama ning pärast ei saa pidama.

Allikas: Internet
Kolmapäeval käisin uisutamas, neljapäeval ma ÜKE'sse ei jõudnud, sest ma olin lihtsalt väsinud. Reedel läksin õhtul Nõkku. Nõos on mõnus. Kõigepealt veetsin umbes tunni jõusaalis (tsipa vähem tegelikult). Teate ma olen ikka täielik lollakas selle jõusaali kohapealt. Ei jaga ma esimese laksuga neist masinatest ei ööd ega mütsi. Õnneks sain kaaslaselt, kes on selle kohaga juba väga sinapeal, abi. Loodan seda järgmine kord ka saada, sest no ausalt... Hea, et seal kedagi peale meie ei olnud, sest ma oleks nende asjadega seal kõike muud teinud, kui seda, mille jaoks need ette nähtud olid. Tegelikult oli mul plaan teha oma keharaskusega igasuguseid harjutusi ülakehale (triitseps, biitseps, kõht, selg, rind). Vahele ajaviiteks tegin paar asja jalgadele ka. Võttis ikka läbi küll, sest järgmine tund aega uisku oli päris väsitav. Pärast mõned EKE harjutused ka peale. No kui ikka välja tuled, siis täie raha eest. :)

Kokku 2h:15min (1h jõusaal, 1h uisk, 15 min EKE)


Erakogu
Tänane plaan oli Voorekas. Seekord siis mitte lihtsalt matk, vaid tõusutrenn. Kõigepealt tegime end soojaks nii umbes 4.5 km ja siis hakkasime ühte üpris pikka ja omajagu rasket tõusu võtma. Ja tänane ilm oli lihtsalt vapustav!!! Ma jumaldan selliseid mõnusaid kargeid, kergelt valgeid ja soojalt päikeselisi hommikuid.

Kokku 1h:39min ja 8.64 km

Homme on plaan teha üks chill matk veidi laugemal maastikul kestvusega ca 3h. Pärast tänast trenni on mul küll tagumik ja reied veidi kanged, aga küllap saan homme jalad uuesti lahti ja liikuma.

***



Selline ta siis tuli. Detsembri plaan on veel ahjus. Treeneri soovitused ja idee on olemas. Nüüd pean ainult veel loovuse üles leidma. Aga miks ma endale üldse plaane teen? "Plaani ori" pidi olema ju kõige suurem amatöörluse märk. Ei, ma ei pea ennast plaani orjaks. Ma tunnen, et mulle on plaani vaja, sest lause "Sinu jaoks on hetkel kõige olulisem lihtsalt liigutada" ei ole mu jaoks piisavalt motiveeriv, et ma end uksest välja saaksin. Plaan aitab mul iseennast ja oma asju paremini sättida ja kindlustavad mulle selle, et kõik oluline saab tehtud. Kuigi nagu novembri kolmas nädal näitas, siis vahest ei ole isegi plaanist kasu. Aga, et detsembri plaan valmis saaks ja ma ennast hästi tunneksin, pean ma veel natuke arvutama ja tõstma ja sätitama. :)

Samas, kui plaan on olemas ja mõnikord on vaja midagi muud trenni asemel teha, siis ma ei põe (väga) ja jätan selle trenni tegemata ja ei hakka seda järgi tegema. Välja arvatud juhul, kui mul on nädalas veel mõni puhkepäev (va juhul, kui see puhkepäev on pärast rasket või pikka trenni). Ühesõnaga lõpuks tahan ma lihtsalt kogu selles asjas lõbu ja mõnu tunda.

Ja minu "uus" toitumissüsteem toimib siiamaani väga edukalt. Hetkel olen söönud 3-4 korda päevas. Hommikul enamasti muna (va siis kui ma olen olnud laisk ja pole poodi viitsinud minna) ja kapsas/spinat/kõik roheline, lõuna ajal liha ja roheline salat ning õhtul midagi kergemat (näiteks salat või veidi linnuliha). Enne trenne olen teinud endale tatraputru ja liha (missugune üllatus) kõrvale söönud. Ja toimib. Rasked trennid saab väga edukalt tehtud, enesetunne on hea, keha ei tundu enam nagu õhupall ja meel on rõõmus.

Palju päikest,
Liisu

No comments:

Post a Comment