21 Nov 2013

Esimene lumi

Täna oli pikk päev. Hommik algas varakult, veel enne kella, sest see voodi siin on lihtsalt jumalik. Sellele järgnes üks mõnus kosutav dušš, äärmiselt maitsev hommikusöök ja siis juba tuli end valmis panna seminariks/konverentsiks. Hommikusöögil tundsin ennast väga koduselt, sest ümberringi ei olnud mitte ühtegi dressipüksi ega sassis soengut. Mind ümbritsesid ainult pintsakud ja kleidid. Kontsad ja kleit olid minu poolt väga õige valik.

Põhiliselt istusime me terve päeva ühes ilma akendeta ruumis. Kogu päev hõlmas rohkem poliitikat kui ma ootasin, aga mulle meeldis. Brüsselisse see sobib. Poliitika ma mõtlen. Kodus on mul sellest kõri auguni saanud. Vahepeal oli "väike" lõuna lõuna ühes teises EL'i hoones ja siis tagasi Barleymont'i. Lõuna kujutas endast väga laia valikut mereande (proovisin esimest korda austreid), mingit kapsaollust ning kartulitest valmistatud asju ja õlut. Justnimelt õlut. Siin pakutakse ametnikele lõunaks õlut. Belgia õlu on väga hea!

Pärast seminari taheti meile üks väike ekskursioon siin Brüsseli ELi kvartalis teha. Tehti ka, kuigi ilm oli vahepeal väga kurjaks pöördunud, vihma sadas ja tuul oli mega külm. Aga ringi me käisime. Giid oli üks vanem naisterahvas, kes iga kord, kui ma Eesti esindajate kohta siin Brüsselis küsisin, näitas käega maa suunas. Ta mõtles sellega seda, et Eestil pole väga suurt sõnaõigust siin, sest meid on lihtsalt nii vähe.

Pärast pikka jalutuskäiku mööda Brüsselit ei tundunud kontsad enam väga õige valikuna. Ja see tee, mida mööda me käisime, isegi mitte ei olnud puhas asfalt, vaid midagi sellist nagu Tartu kesk(vana)linnas on. Õnneks jõudsime me lõpuks ka restorani, kus meid ootas üks mõnus õhtusöök. Algselt oli küll plaan minna veel edasi kuhugile baari, aga kõik me "vana"inimesed olime sattunud ühte lauda ja jõudsime üsna pea järeldusele, et ainuke koht kuhu me edasi läheme, on hotell.

Restoranist välja astudes tabas mind aga päeva kõige suurem ja parem üllatus- ESIMENE LUMI! See küll sulas kohe kui maad puutus, aga lumi on lumi, eriti esimene. Saime õnneks natuke selle sees jalutada ka. Vähemalt niikaua kuni me metroopeatust otsisime.

Hotelli tagasijõudmine läks oodatust valutumalt. Kuidagi saime kohe esimese katsega õige numbri peale ja sõitsime ka õiges suunas. Kõigepealt trammiga (mille peatused on maa all) ja siis edasi metrooga. Meie metroo peatus on kohe meie hotelli kõrval.

Esimese asjana sa hotelli jõudes need saatanast kontsakingad nurka visatud ja voodisse hüpatud (ma tahaks selle voodi endaga Eestisse kaasa võtta). Nüüd võitlen unega, sest mul on vaja veel täna asjad uuesti ära pakkida (sest esimest korda elus pakkisin ma kohe hotelli jõudes need lahti), peaks veel pesemas käima ja siis peaks veel õppima ka, sest reedel on ju see pagana eksam ja mul pole siiamaani olnud aega materjale avada. Aga all is good.

A, üritasin nalja ka teha täna. Läksime me mööda sellest kuulsast Peeing Boy purskkaevust. Esimese asjana kuulsin kohe kuskilt "Oh, I thought it was bigger!" Ma lihtsalt pidin vastu ütlema: "Yep, that's what every man wants to hear." Mitte keegi ei naernud. :(

Ja homme ootab mind jälle hommikul seminar ja siis kohe pärast seda on vaja lennujaama kiirustada. Ei taha tagasi!

Liisu
Hotellirõõmud Erakogu

No comments:

Post a Comment