19 Nov 2013

Kui me kohtume, siis me räägime.

Kui me kohtume, siis me räägime. Me räägime kõigest- inimestest, tunnetest, asjadest. Tihti teeme me nalja. Vahepeal oleme me tõsised. Aga meil on hea.

Hea on, kui Su kõrval on inimesi, kes tahavad Su kõrval olla- sõbrana, kaaslasena, toena. Keegi, kellele rääkida kõigest, keegi, kes teab Sind just sellisena nagu sa oled. Keegi kellega Sa ei taha olla mitte keegi teine kui Sina ise. Keegi, kes on Sinuga isegi siis, kui sa oled maailma kõige tüütum putukas. Aga selline Sa oled ja sellisena Sind ka võetakse.

Viimane kord rääkisime me inimestest. Me rääkisime noortest inimestest ja vanadest inimestest. Me rääkisime sellest, et vanus on vaid number, aga me jõudsime kokkuleppeni, et iga teo jaoks on oma aeg. Me jõudsime järeldusele, et esimene armumine ja esimene südame murdumine peaks toimuma teismeeas. Me jõudsime järeldusele, et noor inimene peab ise läbi tegema kõik lollused ja vead. Me jõudsime järeldusele, et liiga vara ei maksa end lõplikult millegagi siduda. Me jõudsime järeldusele, et kui Sa alustad iseenda leidmisega liiga hilja, võib olla juba liiga hilja. Kell tiksub halastamatult edasi ja ei näita mingeid märke, et ta võiks seisma jääda.

Mulle meeldivad julged inimesed. Õigemini, mulle ei meeldi arad inimesed. Mulle ei meeldi, kui mulle ei räägita asjadest õigeaegselt. Mulle ei meeldi see, kui ei saada aru, et igal teol on tagajärg ja iga tagajärjega tuleb varem või hiljem tegeleda. Ma olen hakanud ennast mõistma ja ma tean, et ma olen suuteline ükskõik milleks, et mu süda on võimeline tulema läbi tule ja vee, aga mulle ei meeldi, kui kellegi öeldud või ütlemata sõnade ning tehtud või tegemata tegude pärast on tagajärgi rohkem, kui tegelikult oleks pidanud olema.

Ma olen hakanud end leidma. Ma ei taha enam mugavust, ma tahan, et mul oleks ebamugav. Ma tahan, et see ebamugavus paneks mind tegutsema. Ma tahan olla, elada, kogeda. Ma tahan ringi käia ja näha. Ma tean, et praegu on minu jaoks just see õige aeg. Ma tahan kooli ära lõpetada ja ma tahan ära minna, aga ainult selleks, et hiljem tagasi tulla. Vanemana, targemana ja kogenumana.

Ma ei tea, mis mind ees ootab. Ma ei planeeri midagi. Mulle meeldib, kui asjad juhtuvad ise. Ja nad juhtuvad ise just siis, kui nad peavad juhtuma, mitte varem ja mitte hiljem. Ma ootan juba elevusega, mida ma järgmisena ette võtan.

Mulle meeldib olla isekas ja õnnelik, aga ma tean, et mu elus on inimesi, kellega ma läheksin isegi lahingusse, sest ma tean, et mu seljatagune on kaitstud.

Ma tean, et praegu on minu aeg.

No comments:

Post a Comment