16 Nov 2013

Valu on nõrkadele!

Kõigepealt üks nunnu laul :)


Lootsin juba, et lihasvalud jäid esimesse novembri nädalasse- uue treeningperioodi algusesse. Aga nagu öeldakse, siis lootus on lollide lohutus ja täna olen ma jälle hell. Õnneks on viimane aasta, millal ma trenne ja võistlusi tõsiselt olen hakanud võtma, mind piisavalt palju kasvatanud, et kerge tuharavalu pärast ma niisama istuma ei jää. Tavaliselt on ikka nii, et trennijärgne heaolutunne on kordades olulisem, kui valutult ühe koha peal istumine.

Valus on mul vist sellepärast, et viimased kaks päeva olen teinud selliseid harjutusi ja liigutusi, mis minu tavalisse treeningpäeva ei mahu. Neljapäeval liitusin oma rulluisuklubiga Raja pargis, et üks mõnus tund üksteise ja ÜKE harjutuste seltsis veeta. Muidugi olen ma ju ikkagi tubli spordiinimene ja otsustasin kodust sinna joosta. Läksin isegi pisukese ringiga. Seal kohapeal tehtud jooksusammudega ja pärast ringtreeningut koju jooksmisega tuli kokku 9.46 km ja 1h:02min. Okei, tunnistan, vahepeal tuli väike kõnd ka sisse. Vabandusi suudaks ma siia praegu kümneid tuua, miks ma järjest kõik see maa ei jooksnud, aga mis need vabandused järgmine aasta stardis ikka maksavad. Seega las see jääb minu enda südametunnistusele ja ma luban järgmine kord paremini teha.

Kokku: 2h:2min ja 9.46km

Peale õhtuseid trenne mul tavaliselt und ei tule. Energiat on liiast. Seekord tuli uni juba väga varakult ja oli nii magus, et lasin rahulikult hommikuni välja ja lükkasin isegi kella veel tunni võrra edasi.

Erakogu
Alates eilsest saab jälle Nõos uisutamas käia. Plaan oligi sinna minna. Plaan sai täie raha eest täidetud. Kõigepealt soojendasin end jõusaalis ja siis panin uisud jalga. Järjest ei sõitnud, tegin pisukesi puhke ja sotsialiseerumispause vahele. See väike puhkus nende sõitude vahele oli väga vajalik juba sellepärast, et tallad tõmbuvad jätkuvalt krampi. Ma arvan, et nende uiskudega ma sellest probleemist lahti ei saagi. Eriti veel siis, kui see probleem seisneb ikka selles, milles me arvame, et see seisneb - uisu liist on natuke kitsam kui minu laiale jalalabale vaja oleks. Uisutamisele järgnes veel natuke EKEt ning kõige otsa veel veidike venitusi.

Kokku: 2h

Täna oli ametlikult (trennist) vaba päev, aga ma mõtlesin välja ühe hea plaani enda jaoks. Iga kord kui ma vaatan mõnda sarja, mis potentsiaalselt mu ajurakke hävitab ( a la Jersey Shore vms), siis ma pean samal ajal välja võtma oma võimlemismati ning kõhu/seljalihaseid, jalatõsteid, kükke, kätekõverdusi, planku või mida iganes kasulikku tegema. Täna sai niiviisi kahekümneminutiline ajurakukadu ühendatud ühe mõnusa koduse treeningsessiooniga. Kas pole mitte hea plaan? :)

Kokku: 20 min

Ja suusalaadal sai ka täna käidud. Suusad jäid küll sinna, aga ühe heletibukollase jaki sain küll väga soodsalt ja veel natuke alla. :) Perfecto talvel jooksmiseks ja suusatamiseks. Selle ostuga kadus mul ka pool vabandusest "Mul pole õigeid riideid!" Nüüd on veel korralike pikki pükse vaja.

Homme ootab mind jälle Vooremäe, nagu ikka kell 10:30, kui on ühinemissoovi, siis kõik on oodatud. Eelmine kord oli väga fun!

Make good decisions
Liisu

No comments:

Post a Comment