26 Dec 2013

Kas sa oled õnnelik?

Sõbrad! Ma loodan, et Teie jõulud olid ilusamad, kui see ilm, mis praegu väljas on. Ma ei mäletagi enam, millal viimati nii mustad ja vihmased jõulud olid. Kõik need päevad sada seal, kus mina olin, laus vihma. Mulle meeldib vihm, eriti siis kui see vastu katust peksab, aga kindlasti mitte talvel.

Nüüd olen ma tagasi Tartus.Võtan täna veel endale vaba õhtu ning homme sean oma sammud juba jälle raamatukogu poole. Hetke seisuga on kavas 3 suulist eksamit, 3 kirjalikku eksamit ja 1 essee. Selle viimase jätan ma sinna aega, kui mul on kopp taas ette saanud ja vaja veidike vaheldust tuimale õppimisele. Samas ma arvan, et kui ma hakkan seda sellel hetkel kirjutama, kui ma tahaks kõik pooleli jätta, siis tuleb see väga melanhoolse alatooniga...teemaks on vaadates iseendasse ehk isikuomadused, mis mind tulevikus minu töös peaksid aitama ja mis omadused mulle kasuks ei tule. 

Ma olen end jube halvasti hakanud tundma. Osalt sellepärast, et ma ei suuda järjekindlalt normaalselt süüa ja osalt sellepärast, et ma ei tee trenni. Ja see on ikka jube halb tunne. Ja kusjuures vabandus "ajapuudus" ei ole isegi mitte üle pingutatud. Ma leiaks selle aja, et minna välja jooksma, aga mul ei ole seda aega, mis kulub pärast trenni normaalsesse rütmi tagasi saamisele. Ma ei tea...midagi peab välja mõtlema. Ma ei taha ennast halvasti tunda. See on liiga energiakulukas ja mul on energiat praegu muudele asjadele vaja. 

...
Umbes nädal aega tagasi küsiti mu käest "Kas sa oled õnnelik?" Jube raske küsimus on. Ma olen terve selle aja selle peale mõelnud ja ma ei suudagi välja mõelda. Ma tean, et ma olen õnnelik, et mul on käputäis inimesi, kes on mu jaoks alati olemas. Ma tean, et ma olen õnnelik, et ma elan Tartus ja käin koolis. Ma tean, et ma olen õnnelik, et ma hakkasin uisutama. Aga kas ma kokkuvõttes tegelikult ka olen õnnelik? Ma ei tea. Kas Sina oled õnnelik?

Olge tublid,
Liisu

No comments:

Post a Comment