11 Jan 2014

Keep on swimming

Mitte midagi erilist ei ole vahepeal juhtunud, päike tõuseb ikka idast, väljas on täielik sopp ja mina elan jätkuvalt raamatukogus. Aju hakkas üles ütlema liigsest õppimisest vahepeal, otsustasin trenni minna ja aitas...

Allikas: Internet

Teisipäeva öösel oma väikse laua taga istudes, oma väikses toas, mida vooderdavad valged pilvekesed, ja märkmikku lehitsedes otsustasin, et kolmapäeva hommikul lähen ma ujuma. Oli aeg suvel ostetud ujumismüts ja -prillid lõpuks ära katsetada. Panin kella helisema kaheksaks, et hiljemalt kell 9 Auras olla. Kell helisesja sama targalt panin ma selle ka kinni. Enne muidugi pidasin maha väikese debati endaga, kas ärgata praegu, minna trenni ja olla mega väsinud või magada nii kaua kuni ma olen välja puhanud, minna siis trenni ja ülejäänud päev rahulikult raamatukogus veeta. Võitis see teine variant, kuigi praktikas nägi see natuke teistsugune välja. 8:25 tegin ma uuesti silmad lahti ja miski vägi vedas mind voodist välja. Jõudsin trenni väikese pooletunnise hilinemisega.

Plaan oli välja uurida, mis seis minu ja ujumisega hetkel on. Ujusin 1km aja peale, tuli 30 minutit ja mõned sekundid peale. Ei olegi nii hull kui ma arvasin. Kunagi oli see aeg umbes 25 minutit. Tahaks selle uuesti sinna (või paremaks) saada. Loodan edaspidi tihemini ujulasse jõuda kui 1x aastas. Samas ma arvan, et see 20-25 minutit (või parem) ei ole midagi ületamatut, eriti kui ma arvestan maha kõik jokutmaised ja prillisättimised (jube halvad prillid on!). Ujusin veel 25 minutit peale ja lebotasin saunas. Lõpuks jõudsin ka raamatukokku. Sinna jõudes tuli mulle meelde, miks ma hommikuti ujumas ei ole tahtnud käia. Pärast sellist trenni haarab mind kohutav füüsiline väsimus. Mitte ühegi teise trenniga niimoodi ei ole. Pärast uisutamist on mul energiat alati üle.

Aeg: 55 m in
Distants: 1.3 km


Aga see väsimus ei takistanud mul planeerida neljapäevaseks treeninguks kell 7:30 hommikul algav vesivõimlemine seal samas Auras. Seekord ärkasin isegi enne kella, aga kuna enne kelle jätkuvalt põhimõtteliselt voodist ei tõusta, siis võitlesin veel need pool tundi, et mitte magama jääda, sest kui ma oleks magama jäänud, poleks ma mitte mingil juhul sinna trenni jõudnud. Vahet pole kas kellaga või ilma.

Vesivõimlemine on selline mõnus ja rahulik sulistamine, kuid kuna viimastel päevadel olen ma kodus igasuguseid huvitavaid intensiivseid kõhu-, käte- ja jalalihaste sette teinud, siis olid lihased isegi vees suts hellad. Vesi oli ka veidike madal minu jaoks (ja sügavam vesi oli kaugel, Aura bassein on veits imelik). Pärast veel natuke pealeujumist ja koju. Magasin end välja ja muidugi suundusin jälle oma teise (või siis praegu esimesse) koju.

Aeg: 55 min
Distants: 300m


Reedel jälle Nõkku. Kõigepealt tund jõusaali (kõht, selg, käed, jalad) ja siis tund uisutamist (10+5). Seal on põrand ära vahetatud. Alguses tundus, et on libedam, aga kiiremaid liigutusi tehes sain aru, et pigem oli asi kerges ebakindluses. Ma pole nii mitu nädalat uisutanud, et kerge hirmupisik oli kuskil sügaval sees. Õnneks see kadus. Harjutasin ka starti mõeldes järgmisel nädalavahetusel toimuvale Schänkel Rullile. Oma osalemises ei ole ma muidugi ikka veel kindel. Erinevad põhjused. Põhiline on see, et ma ei viitsi väga ja see, et sellele järgneval nädalal on kirurgia eksam. Kumb suurem põhjus on, seda ma ei teagi veel. Õnneks aega on veel otsustada.

Jõusaal: 1h
Uisk: 1h
Venitus: 30 min


Mis täna ja homme saab, seda ma veel ei teagi. Äkki läheks teeks õhtul/öösel ühe pisikese jooksuringi ja homme puhkaks, et esmaspäeval EMÜ'sse uisutama minna?!

No comments:

Post a Comment