4 Jan 2014

Tasa ja targu mõtted eesmärkidest

Tegelikult ma eelmises postituses vist natuke valetasin, kui ma ütlesin, et ma endale eesmärke ei sea. Täna avastasin raamatukogust koju kõndides, et mu peas on kuskil selle segapudru sees ka mõned mõtted, mis sarnanevad väga just eesmärkidele. Võib-olla pole need isegi eesmärgid, võib-olla hoopis mingid pidepunktid. Kui neil kahel on üldse vahe sees... Panen need siia kirja. Ma ei ole seadnud endale kindlat ajalist limiiti, annan endale mänguruumi, sest nagu minevik on näidanud, siis mu elu ja mõtted on pidevas muutumises ja ma ei taha end alt vedada ja lõpuni pushida midagi, mida ma enam ei naudi.

1) Hobused ja ratsutamine
Ma vist olen siin juba seda maininud, kuskil hästi ammu, et ma käisin ratsutamas kunagi ammu ennemuistsel ajal, kui ma veel maailmast ei ööd ega mütsi jaganud. Aga siis ma kukkusin ühel korral oma lemmiku Tornado seljast, murdsin oma rangluu (see ja kõik muud hobuvigastused, mis mul olnud on, on juba hoopis teine jutt), taastumine võttis päris pikalt aega (sest ma ei lase ju rahulikult olla oma käel, isegi kui see on katki) ja siis juba oli huvi kadunud. Ma arvan, et ma ei lõpetanud selle spordialaga tegelemist hirmu pärast. Lihtsalt, kuidagi avastasin muid asju enda jaoks vahepeal (mul kipub lihtsalt huvi kaduma vahepeal asjade vastu, millesse ma olen  nii väga kiindunud olnud).

Tegelikult on see mõte juba vähemalt kolm aastat peas mul keerelnud. Olen aegajalt ühele hobusehullule kursaõele pinda käinud, et ta mind ratsutama viiks, kuidagi on see alati jutuks jäänudki. Siis ma olen vahepeal plaaninud oma vanasse talli külla minna, aga see on ka ära vajunud. Ja nüüd paar päeva tagasi, kui ma raamatukogus järjekordselt õppisin, suutsin ma enda mõttekäigus tabada ära täpselt selle hetke, kus tahtmine ja igatsus olid maksimumis ja nii ma hakkasingi uurima, kuidas ja kus oleks võimalik. Väikese jutuajamise käigus avastasin ühe nunnu ja MEGA HEA hinnakirjaga talli umbes 20 kilomeetrit Tartust. Sai ka kokku lepitud lausa kahe inimesega, et kui jaanuar saab läbi, siis anname minna! Elame näeme, mis saab! Ootan juba kannatamatult!
Aastal 2004 Erakogu

2004. a Erakogu

 2) 30 Days Challenges
Võib-olla märkasid blogi üleval paremas servas ühte pilti... Ma mõtlesin, et teeks enda jaoks iga kuu natuke teistsugusemaks. Tooks midagi huvitavat oma igapäevasesse rutiini. Mõtlesin, et iga kuu tee mingi toreda 30 päeva Challenge'i läbi. Jaanuaris sai valituks kõhulihaste treenimine. Tegelikult alustasin ma sellega juba detsembri lõpus, sest miks oodata uut aasta, kui saab kohe alustada?! Täna on kuues päev. Eile oli kodus igav, tegin tripel. :)

3) Juhiload
See on ka juba omamoodi komejant, millesse ma ei hakka siin süvenema. Ühesõnaga autokool on mul juba ammu ammu läbi, auto ootab ka garaažis mind truult juba ammu ammu. Nüüd on vaja see ARK ka lõpuks läbi saada. Vahepeal muutus see minu jaoks lausa hirmuks, aga üks pisike vestlus ühe uue sõbraga andis mulle selle viimase tõuke, et ma endale selle märkmikusse kirja paneksin (kui asja märkmikus pole, siis seda ei eksisteeri). Seegi väikestviisi võitlus saab alguse veebruarist.


4) Saa kaaluga sõbraks
Ma tean mida selle jaoks tuleb teha. Ma veel üritan ikka veel leida enda jaoks selle õige tee, kuidas seda täpselt teha. Aga tasa ja targu. Ta tuleb! Ma tean, et ta tuleb ja ma ei anna alla!


5) Ära tee miljonit asja korraga
Näiteks see, et ma söön, olen arvutis, õpin ja vaatan telekat ja seda kõike korraga, sest niiviisi jäävad kõik asjad kuidagi poolikuks. Neid asju on kindlasti veel, mul ei tule ükski meelde praegu, aga kui tuleb, siis panen kirja.

Allikas Internet

6) Sõida jalgrattaga!
Miskipärast olen ma nördinud sellepärast, et rattaga sai eelmisel aastal nii vähe kilomeetreid läbitud. 1000 kilomeetrit- kas see on liiga palju tahetud?!

Minu esimene ratas, '95 Erakogu

7) Käi ikka jooksmas
Mul on jooksmisega selline love-hate suhe. Ükshetk on see ainus asi, mida ma tahan, järgmine hetk on see ainus asi, mida ma ei taha. 500 kilomeetrit võiks ikka täis tulla.

Allikas Internet

8) Armasta, kallista, naerata!
Sõnu polegi vaja...

9) Adrenaliin!
Olen sõltlane. Mul on vahest vaja end jälle viia kuskile sinna maale, kus ma tunnen seda mõnusat värinat oma rinnus. Ma tahan teha selliseid asju rohkem. Ükskõik, mis need siis ka ei oleks. Langevari? Miks mitte.

No comments:

Post a Comment