23 Feb 2014

Rattahooaeg 2014 avatud!

Pikka juttu ei tee täna. Nädal on läbi. Kuu hakkab läbi saama. Olümpia on läbi. Mina olen elus. Kool käib täie auruga. Trenniisu hakkab vist taastuma (ei sõnu ära!). Toitumine on viimasel ajal päris okei olnud. 

Imelik on samal nädalal käia nii suusatamas kui ka ratast sõita. Aga nii sai see nädal tehtud. Kolmapäeva õhtul tegin tähistaeva all ühe väikese jooksuringi ka (plaan oli küll päeval minna uisutama õue, sest kuiv ja mõnus oli, aga ma sattusin koristamisega hoogu). Neljapäeval suusatrennis sai üks päris kõva maokas pandud. Harjutasime terve trenni laskumiselt kurvi minekut. Mul oli eelmisest sõidukorrast ja kukkumisest veel väike hirmupisik sees, nii et jalad olid kui maa külge liimitud. Ja üks hetk olin ma lihtsalt kuidagi külili. Puus ja küünarnukk on kergelt sinakad. Parem põlv sai vist ka sutsu põrutada jälle. Enne trenni triikisin suusale uue lippe alla, liiga hästi libises. Värske lumi oli küll super, aga selle all oli lumesajule eelnenud sulast maa väga konarlik ja jäine. Pole midagi väga imestada, et ma pikali käisin. 

Kuna lumega on meil nagu on, siis lasin oma ratta Tartusse tuua ja täna tegin hooaja esimese ringi ka. Pakkisin end sisse, samamoodi nagu suusatama minnes, ainult rattapüksid tõmbasin veel kõige peale. Jalgadel oli ikka külm. Papude sees oli varvastel eriti külm. Külm tuuleke, mis ei olnud küll väga tugev, oli ka natuke häiriv. Aga mis seal ikka. Rattaga on ikka mega mõnus sõita. Isegi kui vahepeal on raske. Tegin Roiu-Luunja-Tartu ringi ja tänasega olen ma 35,39 km lähemal oma eesmärgile see aasta 1000 km maha vändata. 

Uisutamisele kõige lähemal olin ma 14. veebruaril, kui me sõpradega Lõunaka jää peal mõned ringid tegima. Nagu sõbrapäeva traditsioon ette näeb. Nende jube kõvade kummikutega ma väga sõita ei osanud, harjunud ju teiste uiskudega. Alguses vähemalt oli küll tunne, et siit head nahka ei saa. Lõbus oli ikka! Järgmisel päeval jalgu vaadates ei olnud enam nii lõbus, sest uiskude ülemised ääred olid mu sääred mitte väga mõnusalt siniseks ja lillaks muljunud.

Erakogu

Muud juttu vist väga ei olegi nagu. Load on tegemisel, ratsutamine peab enda järge natuke ootama. Pean lihtsalt oma finantse natuke sättima ja plaanima. Tahaks ju küll minna!

Nädal numbrites:
E vaba
T kõnd ~3 km 30m
K kõnd ~4 km 40m ja jooks 6,65 km 52m
N suusk 9,04 km 1h:11m
R vaba
L kõnd ~4km 40m
P ratas 35,39km 1h:49m

Allikas Internet

No comments:

Post a Comment