29 Mar 2014

Kuidas ma uisutamist uuesti nautima hakkasin?

Eile sain ma lõpuks ometi trennis tunda seda mõnusta tunnet, mille pärast ma üldse trennis hakkasin käima. See küll polnud päris trenn-trenn mu jaoks, pigem aitasin kaassõitjal tehnikat parendada, aga mõnus kulgemine oli see sellegipoolest. Ma ei hakka tagasi ajama, enne trenni minekut käis ikka hea mitu korda peast läbi mõte, et mu kõht ju valutab, mida ma trügin sinna välja. Pikuta rahus, puhka. Jumal tänatud, et ma läksin, sest nii mõnusat chillimistunnet pole tõesti juba ammu tundud. Teine positiivne asi, mida ma märkasin oli see, et üldiselt olen ma õhtu lõpuks päris kapsas, kui ma lõunauinakut teha ei saa. Eile oli pärast trenni energiat veel ülegi. Kokku sai rahulikult tiirutatud tunnike ja uus trennigi (seekord "kuiv trenn") sai kokku lepitud.

Tänaseks hommikuks oli teine rulluisukulgemine kokku lepitud. Seekord Tartu-Külitse kergliiklusteel. Väljas on vapustav päikseline ja peaaegu tuulevaikne mõnus kevadilm. Kahjuks olid mu jalalabad jälle üles ärganud ja andsid endast karjudes pidevalt teada. Kohe nii kõvasti andsid, et kogu selle ühe edasi-tagasi sõidu jooksul sai paar korda mahagi istutud ja lihtsalt uisud jalast katkutud. Uuesti jalga tagasi pannes ja sõites oli nii 500m jube mõnus ja siis hakkas jälle sama jama otsast peale. Õnneks pärast trenni on see jalavalu üle läinud ja jäänud on vaid mõnus energialaks ja emotsioon rahulikust kulgemisest. Kulgetud sai jällegi umbes tunnike.

Laupäevahommikused mõnulemised (Erakogu)

Üldiselt on minu trennipäevik väga tagasihoidlik olnud viimase kuu-kahe jooksul. Ühelt poolt ei ole olnud tahtmist ja teiselt poolt ei ole olnud aega. Aega oleks muidugi saanud alati tekitada, aga kui tahtmist ei ole, siis ei ole midagi teha. Üritan nüüd seda taasavastatud emotsiooni ära kasutada ja nii kaua lasta, kui võimalik on.

Õnneks läheneb väga kiirelt ka RUKi kevadlaager, kuhu ma kindlasti ka sellel aastal minna kavatsen. Kui enne ei saa, siis seal saab kindlasti mõnusa rutiini jälle sisse. Ja kui ma laagrist tagasi tulen, siis jõuab Asti ka oma maailma kõige pikemalt reisilt tagasi ja selleks ajaks on meil juba suured trenniplaanid välja mõeldud.

Võistluste koha pealt olen ma nii palju välja mõelnud, et Raplarullil ma kahjuks see aasta ei osale, kuna sellele eelneval päeval on toimumas üks pulm, kuhu ma kutsutud olen ja ilmselgelt ei ole minust mingit võistlejat siis. Kohale katsun end ikka vedada. Kaasa tuleb ikka elada! Ülejäänud sõitude koha pealt on veel asi lahtine. Otsustan jooksu pealt. Vaatame kuidas minema hakkab. Kui entusiastlik mu duo teine pool on.

Aga miks minust siin nii vähe kuulda on? Sellepärast, et minus on taasärganud aktiivne ühiskonnaliige, kes käib mööda koosolekuid, ajab asju ja oma vabal(ja ka mitte vabal-)ajal pahteldab, lihvib ja värvib. Meil on nimelt üks pisike euroremont pooleli EVÜS'i peakontoris ja siis ma olengi end seal välja elanud igatepidi. Käelihased on rullimisest natuke hellad isegi. :)

Remondimehed/naised (Erakogu)

Kaalust ma ei hakka parem rääkima. See käib oma teed hetkel. Põhjuseks vähene treenimine ja vale toitumine. Nagu ikka. Püüan ikka õigele teele vaikselt tagasi saada.

Mis veel?
Ahaa. Haarake lettidelt Tervis+ lisa Kilo&Kalor. Seal on pisike intervjuu minuga. :) Teine nupuke, mille ma juhuslikult avastasin oli Lõunalehes. Oli täitsa meelest läinud, et ma selliseid sõnu olen ka kellelegi lausunud.
(feim-feim-feim) :D

Tervis+ Kilo&Kalor (Erakogu)

Eelmisel nädalavahetusel võtsin ette väikese reisi Lätti. Ikka väljamaale ja puha! Läksime maasturitega. Läksime mutta müttama. Muda ei pidanud olema. Muda oli ja ikka piisavalt. Kõik me kuus autot istusime mingi hetk sees ja ootasime, et keegi appi tõttaks. Aga üldiselt pole mul nii fun'i seiklust ammu juba olnud. Kes pole veel offroad'i kunagi proovinud, siis soovitan soojalt!

Läti mets ja muda (Erakogu)

Ja meie tiimi auto, "hellitavalt" Girl Power (Erakogu)

Olge tublid ja kui kellelegi on siin Tartus treeningkaaslast vaja, siis otsin endalegi hetkel sõpra kõrvale, kellega sporti koos nautida!

Liisu

1 comment:

  1. Mida aeg edasi, seda lihtsam on taasavastatud emotsiooni ära kasutada - ilmad lähevad koguaeg ilusamaks ja kiirused rullidel samuti. Soovin Sulle rõõmsat rullihooaega!

    ReplyDelete