31 Mar 2014

Plirts-plärts läbi on märts

Novot siis. Ongi läbi. Läbi ta saigi. Minu motivatsioon oli oma all time low'l. Aga õnneks on parenemise märke näha ja täna ma käisin isegi vabatahtlikult jooksmas. Ja ma tundsin ennast hästi, kuigi pärast esimest kümmet sammu hakkas pistma ja pistis kuskil 20 minutit, teine 20 minutit oli juba palju parem. Pulssi ei vaadanud, aga ma sain oma muusikale kaasa laulda, nii et küllap oli normaalne. Pulssi pole tegelikult juba ammu jälginud, aga enesetunne on hea.

Eile oli lausa ideaalne kevadilm õues. Võtsin oma voki, panin Roiu poole ajama. Tegin oma selle tavapärase peaaegu 40nese ringi. Kui ma esimest korda seda teed oma tee- ja vaimse juhiga läbi sõitsin, siis me sõitsime kuidagi läbi Ihaste ja jõudsime ilusti Eedeni juures silla alla. Seekord ma suutsin kuidagi seal ära eksida, nii et pidin ikka lõpuks läbi Nõlvaku ja Annelinna sõitma. Ja kuna ilm oli nii vapustavalt soe ja kevadine, siis oli nii palju inimesi välja tulnud, et ma peaaegu, et seisinvahepeal rattaga. Või siis sõitsin muru pealt ja selle vokiga on üpris ebamugav murul sõita. Eedeni sillal ma avastasin, et rehvid on kuidagi imelikult tühjad. Ma loodan, et nende kõrgete äärekivide pealt üles alla sõitmine seal midagi ära ei lõhkunud. Eks ma pumpan natuke enne järgmist trenni ja hoian pöidlaid.

Aga märts kokkuvõttes oli väga trennivaene. Ei kurda tagantjärele. Ju siis pidi nii olema. Kokku 11h:48m (see number peaks umbes 3x suurem olema teoorias), millest enamus oli kõnd ja kõigest 122km. Pole hullu. Ilmad lähevad ilusamaks, mulle tuleb energiat järjest rohkem tagasi ja küll see trenniisu ka kasvab.


Olgem mõnusad,
Liisu

No comments:

Post a Comment