27 Apr 2014

Pidu, matk ja pillerkaar

Viimased nädalad on olnud äraütlemata kiire aeg. Jookse sinna, tee seda, mõtle seda, õpi seda, käi seal, ole sellel koosolekul ja nii edasi....

Eelmine reede oli üks pisuke sünnipäeva tähistamine, mis läks üle ootuste suurepäraselt. Laupäeval taastusime pikast pidutsemisest, aga pühapäeva hommikul, kui ma luugid lahti sain, siis paistis väljas olevat nii suurepärane ilm, et patt oleks olnud mitte uisutama minna. Võtsin ma siis oma kodinad kõik kokku ja suundusin juba üheksast sinna.

Nohikuteparaad Erakogu

Üksi on jätkuvalt väga mage sõita, aga no mu hetke ajagraafik ei sobi kuidagi klubi trennidega kokku. Väga nadisti, tahaks nendega koos liuelda. Õnneks on kolmapäeval sõit laagrisse. Seal saab. Mõtlesin, et läheks sinna rattaga. Teeks ühe pisikese hommikuse trenni veel enne põhitrenne. Umbes täpselt 50 km peaks olema mu koduuksest Käärikule. Natuke künkaid ja loodetavasti on hea ilm (ehk päike ja tagant tuul). See tähendab muidugi seda, et ma pean oma kodinad enne ärasõitu kellegi auto peale viskama, sest meenutades eelmist aastat, siis neid kodinaid ikka tuli ja küllaga.

Tartu Rullusuklubi Erakogu

Aga rääkides rattasõidust. Viimasel ajal ma ainult seda olengi teinud (kui välja arvata see üksik uisutrenn eelmisel pühapäeval). See samune pühapäev sai veel õhtul sõbraga üks 40 km rattaring tehtud, järgmisel päeval see sama ring, ainult et 25 min kiiremini. Teisipäeval oli ratas mu transpordivahendiks ja reedel sõitsin ma oma suksuga rattamatkale.

Rattamatka korraldasid tublid Tartu Üliõpilaste Looduskaitseringi inimesed, kes kutsusid ka meid veterinaariaüliõpilasi kaasa. Äraütlemata mõnus seiklus oli. Kõigepealt sõitsime Tartus Kõrvekülla oma peatumispaika, panime telgid üles ning täitsime veepudelid ja alustasime sõitu Saadjärve suunas, kus mõned tugevad ka ujuma läksid. Tahtmine oli mulgi suur minna, aga kuna pea on veidi tatine ja neel veidi tõbine, siis hoidsin ennast (kolmapäeval vaja ju laagrisse minna, seal küll haige ei tahaks olla). Kiikusime Äksi kirikuplatsil, käsime veel Lähtel poes jäätist ostmas, Lähte terviseradade alguses olevas vaatlustornis päikeseloojangut vaatamas ning siis suundusime tagasi ööbimispaika. Kokku sõitsime umbes 37 km ja kogu see kulgemine võttis meil 2h:39m. Aga ülimõnus oli! Matkale muidugi läksin ma oma Sputnikuga, mis ei ole just ideaalne ratas kruusateedel sõitmiseks, aga me saime hakkama. Teise, veidi sobilikuma ratta, loovutasin ma sõbrale.

Rattamatkalised Erakogu

Foto: Egle Pääslane
 
 Foto: Egle Pääslane

Foto: Egle Pääslane

Terve eilse päeva tšillisime me metsa istutades. Umbes 2000 pisikest kuusebeebit leidsid endale uue elukoha. Jalad ja käed on kõik muidugi ära kriimustatud igatepidi, nagu oleks sõjas käinud ja nägu on ka täna punane päikesest, aga mõnus päev looduses oli see ikka. Õhtul väike grill ja chill ja siis tulime me ühe kambaga Tartusse tagasi. Üldse ei olnud tahtmist veel ühte ööd telgis külmetada. Mu niigi habras tervis ei oleks vist praeguse seisuga seda üle elanud. Nüüd tuleb kaks päeva hoolikalt teed, teed ja veelkord teed juua ja üks kiirtervenemiskuur teha ja äkki on kolmapäevaks köha-nohu taandnud. Õnneks või kahjuks on täna-homme-ülehomme ka muude asjadega nii palju tegemist, et vist ei jõuakski ajaliselt trenni minna. Kuigi tahaks. Tahaks ratast sõitma minna. Tahaks oma uut matšot juba näppida ja talle ilma tutvustada.

Üks kurb uudis ka. Mu vana hea kiiver läks katki! Jälle üks väljaminek, aga no ilma selleta ei saa ka ju!

PÜHAPÄEV
Kõnd 4 km ja 40m
Uisk 21.05 km ja 59m:34s + pealejooks
Ratas 40.04 km ja 2h:05m:26s

ESMASPÄEV
Ratas 38.62 km ja 1h:39m:26s

TEISIPÄEV
Ratas 14.65 km ja 50m:11s

REEDE
Ratas 37.48 km ja 2h:39m

LAUPÄEV 
Puude istutamine (ehk aktiivne puhkus) 4h
Ratas 14.15 km ja 35m


Ja midagi mõnusalt kevad-suvist!


Olge mõnusad,
Liisu

No comments:

Post a Comment