5 Apr 2014

Uudised

Eelmine aasta samal ajal sai veel suusatada. Hetkel on mind tabanud jooksumõnu. Näiteks täna hommikul tegin sellist Usain Bolti bussi peale joostes, et ise ka ei usu. Sõitsin rongijaama ja rongiga Tallinnasse. Täna olid sealsed istmed kohe eriti puised. Tundsin oma musculus gluteus maximus'es tõelist koolnukangestust. Väike reis Tallinna AT Sporti, kus ma kohtasin oma eluarmastust. Tõeline matcho. Sakslane. Natuke lõunamaise nimega. Nagu daamile kohane, siis jätsin ta siiski pealinna ennast ootama veel natukeseks. Kogun natuke ja siis võtan ta endale. Ma loodan, et ta ootab mind samamoodi nagu mina teda.

Panin end Heateo Jooksule kirja! Pange teie ka! Kohe pead TJM'ile ka end ära regama.

Minu kolmas spordilaager läheneb tulekiirusel. Ei tea, kas mu uus, täna kohatud matcho ka juba selleks ajaks päris minu on?! Ma loodan. Mul on mida oodata! Võimalik, et ma ootan teda rohkem, kui oma sünnipäeva, mis on juba ei rohkem ega vähem kui 10 päeva pärast. 

Erakogu

Ja palju õnne mu kallile treenerile, kes on kõik mu tujud välja kannatanud ja abistab ja õpetab mind siiani rõõmuga!

Erakogu

No comments:

Post a Comment