4 May 2014

Laager läbi, mis edasi?

Laager on ametlikult oma lõpuni jõudnud. Kuidagi vaikselt lõppes. Muidugi ma läksin ka mõned tunnid varem ära. Põhjus oli selles, et ma tahtsin enne ennustatud vihma Tartusse jõuda.

Nagu ma juba eile mainisin, siis võistlusel ma ei osalenud. Erinevatel põhjustel. Stardis istudes ja abikohtunikku mängides tuli küll väike isu peale, et tahaks uisud jalga saada. Aga see selleks. Ilmastikuolud olid samasugused nagu eelmisel aastal Kevadrulli ajal. Tagasiteel oli tuul vastu, aga kõik starti läinud võistlejad rõõmsalt üle finishi ka jõudsid. Palju õnne võitjatele!

Kui viimane oli üle joone saanud, istusin mina ratta selga ja keerasin nina Tartu poole. Olin üpris kindel, et sellest saab olema üks kannatuste rada. Suur oli minu üllatus, kui ma vähem kui kahe tunni pärast juba Tartus olin. Nägu naerul.

Kartsin Pühajärve tõuse. Aga nende tipus olles ei olnudki need enam nii kohutavad. Kõige raksem koht oli vast Pangodi kant, aga kui ma sellest kausist seal välja sain, siis läks asi kuidagi väga libedalt. Kojusõit oli kõvasti lihtsam ja kiirem kui sinna sõit. Tartule lähenedes avastasin ennast lugemast, mitu tõusu veel jäänud on, aga kuna need olid kõik lauged, siis liigitasin nad automaatselt "mõttetute" alla. See tegi tuju rõõmsaks. Paar aastat tagasi olid tõusud mu kõige nõrgem koht. Ega ma nüüd ka kes teab mis tugev ole, aga nende otsa sõitmine ei ole enam nii suur lõhkumine.


Aga laager. Võrreldes eelmise aastaga oli asi kuidagi rohkem laiali valgunud meil. Ei oskagi päris hästi seda seletada, aga Margusel oli kuidagi kõik rohkem koos. Eks see oli natuke väiksem koht ka. Võib- olla sellepärast eelistaksin ma seda kohta Käärikule. Samas jätkuvalt on Käärikul kõik asjad käe-jala juures. Igal juhul on nüüd selle aastane kevadlaager läbi ja üle jääb peagi algavad võistlushooaega ootama jääda.

Laager numbrites:
Ratas 6h:17m:53s ja 145 km
Uisk 1h:10m:02s ja 24.03 km
Jooks 1h:25m:31s
ja 11.75 km
Matk 1h:46m:33s ja 11.51 km
Ujumine 0h:35m
ja 1.2 km
Jõud (ÜKE) 1h:30m
ja 1.7 km

KOKKU 12h:44m:59s ja 195 km

Kui ma õigesti mäletan, siis eelmisel aastal oli lõpus umbes 1h rohkem treenitud, aga siis sai ka rohkem uisutatud. Kolmapäeval proovin uuesti uisud jalga panna ja ühe kiirema trenni teha.

Aga mis edasi? Sellel aastal ma kõigist etappidest kindlasti osa ei saa võtta. Kindlasti jääb vahele esimene Rapla ja juuli alguses ka Pärnu. See viimane puhtalt sellepärast, et mulle üldse ei meeldi see rada seal. Uued- Viitna, Tabasalu ja Tartu, saab tõenäoliselt lihtsalt huvi pärast läbitud. Jõhvi ka, sest see rada oli eelmisest hooajast mu lemmik. Mis Tallinnast saab, oleneb kõik sellest, kus kohas see see aasta toimub. Kindel laks on Tartu Rulluisumaraton.

Järgmine võistlus on mul aga Tartu Jooksumaratoni 10 km (enne seda veel üks soojendav Heateo Jooks), mida ma lähen lihtsalt läbima, kuna jooksja ma suurt ei ole tegelikult. Medalikogu tahab aga uuendust. :)
 
*Väikese boonusena sain ma laagrist kaasa aga prillid, mis mul nüüd näkku päevitatud on. Mitte, et seal niivõrd palju päikest näha sai.

Olge mõnnad,
Liisu


No comments:

Post a Comment