13 Jun 2014

Kas tõesti on võimalik ilma valuta uisutada?

Pärast pühapäevast suurt pettumust mõtlesin esmaspäeval, et taastan uuesti usu sporti. Vaatasin ilmateadet. Näitas sooja. Panin selga lühikesed rattariided ja istusin sadulasse. Võtsin ette oma tavapärase ~40 km rattaringi. Plaan oli mina rahulikult lõdvestavat sõittu tegema. Pühapäeval nii kui nii palju sõita ei saanud. Läbi Ülenurme Roiusse, sealt Luunja poole ja tagasi Tartusse. Kuskil Luunjas sai mul vesi otsa. Ilm oli üpis palav. Astusin korra ratta seljast maja ja läksin Luunja peale kraani otsima. Kraani ma ei leidnud, aga leidsin, et Luunja on üks üpris välja surnud koht. Järsku aga kadus päike ja taevas täitus vihmapilvedega. Umbes 15 km enne lõppu hakkas järsku sellist padukat taevast alla kallama, et ma olin hetkega ligumärg. Peatusin korraks ühe veekogu juures, täitsin pudel, vihma sada ikka veel kohutavalt. Kuni koduukseni välja sadas nii, et koju jõudes olin ma ligumärg, liivane ja porine. Nii palju siis usu taastamisest.
Liis: "Hmm, täna on hea päev usk sporti taastada"
Life: "Not today!"
Esmaspäeva õhtul võtsime ette esimese katse teha uiskudega tšiki-briki. Läks tunduvalt paremaks. Selle natuke parenenud tuju pealt võtsin ma kolmapäeval plaani "raske uisutrenni". See traditsiooniline trenn mõni päev enne võistlust, kus sa sõidad ennast tühjaks selleks, et võistlusteks topelt ära taastuda.

Kolmapäeval sõitsin end 10 minutit soojaks ning seejärel panin valmis stopperi ja alustasin aasta esimese tabataga. Tegin 10/20x8. Üle ootuste raske oli. Ma olin üpris kapsas pärast seda. Sõitsin veel peale kuni 45 minutit täis oli. Esimest korda tundsin trennis, et säärelihased hakkavad krampi minema. Õhtul kodus olles hakkas igav ja otsustasin ühe jõukava ka veel peale teha.

Kükid koos raskustega 12 kordusmaksimumi (KM)
Kätekõverdused 10KM
Väljaasted ette raskustega 20 KM kummagi jalaga
kätekõverdused tagatoengus 10KM
20 sek puhkus + 1 ring veel

Püsti sõudmine 10KM
Käte viimine kõrvale 12KM
20 sek puhkus + 1 ring veel

Ülakehatõsted 30KM
Kerepöörded 30KM
Plank 40 sek
Külgplank 40 sek

Kõhu- ja kereseeria oli küll raske. Väga nõrk tunne oli. Järgmine päev andsid lihased ka tunda. Isegi täna annavad need veel tunda. Aga pole hullu.

Eile käisin veel A&T's uiske timmimas ja magneesiumi ostmas. Sama teema, mis esmaspäeval. Fööniga kuumaks ning pressisime liistu lihtsalt julmalt laiemaks. Ma pean ütlema, et täna oli sõites juba palju parem tunne, kui kolmapäeval.


Erakogu

Täna terve tee Tammale hoidsin pöidlaid, et ei hakkaks sadama, kuna pilvi aina kogunes. Tammale jõudes hakkas sadama. Õnneks oli see vaid korraks ning see ei suutnud mind rajalt ära hirmutada. Sain natuke Kerstiga koos sõita ning pärast sõitsin veel üksinda ka peale. Uiske pidin jalast võtma ainult ühe korra. Mis on väga hea tulemus. Pärast seda olid küll tallad natuke valusad, aga see ei olnud see pressimisvalu, mis tavaliselt on, vaid see valu, mis tuleb sellest, et pole lihtsalt ammu ja palju sõitnud ning tallad pole harjunud, aga see õnneks kaob ajapikku.

Homse Tabasalu suhtes on mul vastakad tunded. Ei tea mida oodata. Annan endast parima. Loodan, et vihma jälle ei saja, kuigi selleks on 50-50 võimalus. Tulge ka sõitma, Rahvarullile! Rohkem infot SIIT!

Olge mõnusad,
Liisu

Erakogu

No comments:

Post a Comment