30 Jun 2014

Pane oma suu kinni!

Mulle tundub, et juuni saab kokku võtta väga lihtsalt just nende nelja sõnaga. Keegi peale minu pole mulle seda küll öelnud...või lihtsalt pole julgenud öelda. Mul on tunne, et ma olen oma aasta limiidist juba liiga palju täis rääkinud. Kuidas ma jaksan (seda on küll küsitud)? Ma ei tea. Ja ega need piinlikud momendid ka tulemata jää niimoodi...kahjuks...

Juuni algas sess lõppes. Läks enam-vähem, alati saab paremini. Pärast seda võtsin aja kohe eriti palju maha. Pole veel siiamaani produktiivsuse rongile tagasi saanud. Oi, ma pean oma kalendri lahti võtma, et mäletada, mida ma tegin ja kus ma käisin.

1) Grilliumil võistlesime. Õigemini käisime Pärnut nautimas. Mõnus ja lõbus oli, kõhu sai täis ja seltskond oli muidugi üle prahi!

Erakogu

2) Viitna Rullimaraton ja Tabasalu Rullimaraton, mis läksid ühtemoodi sitasti ja pärast neid kahte läbikukkumist põrutas mott mutta ja ma võtsin vastu otsuse, et sellel aastal ma EMT'd ei sõida vaid keskendun kõigepealt sellele, et RUMiga augustis hakkama saada.

Erakogu

3) Üliõpilasesinduse koolitus ja suvepäevad, mis olid raudselt selle kuu kolm kõige ägedamat päeva. Pole juba ammu nii palju ja korraga naernud kui seal sai. Ja karaoke!

Erakogu

4) Jaanipäev, mida sai kõigepealt enneaegselt tähistatud Tallinnas ja siis õigeaegselt Värskas. Tallinna pidu on juba traditsiooniks saanud ja tavaliselt oleme me suutnud ilma vihmata hakkama saada, seekord sadas õhtul ja öösel vihma, kuid kuna hommikul oli ilm äraütlemata soe ja mõnus, siis läks pidu veel teinegi päev grillides ja jalgpalli mängides edasi.

Erakogu

5) Veel üks Pärnu reis minu lemmiku fotograafi (vaata SIIA) sünnipäevale, mis oli üks suur filmiõhtu - The Grand Budapest Hotel (mõnus aga veidi segane komöödia), Rec (Hispaania õudukas) ja Lego Movie. See viimane oli üle pika aja selline film, mis oli nii armas, et mul oli terve aja tobe naeratus näol. 
6) Seto Folk, millele ma alguses ei pidanud üldse minemagi, aga plaanid muutusid. Tegelikult pidin ma lihtsalt öömaja pakkuma oma maakodus sõpradele, kes sinna läksid. Ilmaga vedas lausa meeletult, sest laupäev oli täpselt paras üheks mõnusaks grilliks. Lisaks veel paadisõit järvel või Värska lahes, kitarr, kõige värskem suisukala mida tahta, päike ja sõbrad ja nali ja õhtul folgile (läbi metsatuka). 

Erakogu

Sportimise mõttes. Alguses sai väga vedama ja siis jäi täiesti pidama. Nagu ikka. Kaks esimest nädalat uues kuus olen ma nii äksi täis kõike tegema ja siis kaob sportimine mu päevakavast täielikult. Täna alles sain tossud jalga, et üks jooksuring teha. See oli üks raskemaid jookse viimasel ajal. Kurb, aga mul on tunne, et ma pean algusest peale alustama oma põhja ladumist ja arengut. Aga oma vigadest õpitakse. 


Aga, et tuju parendada kogu sellest spordivähesusest, siis ma hakkasin jälle joonistama.

Erakogu

No comments:

Post a Comment