20 Jul 2014

Tartu - Tallinn - Varna- Golden Sands - PUHKUS!

Ma ütlen päris ausalt, et mu tagumik on peaaegu, et laiaks istutud igat sorti transpordivahenditest. Sellel nädalal sai kaks korda Otepääl käidud uiskudel mägesid vallutamas (Otepääle läksime küll autoga), üks kord autoga Tartu-Tallinn- Tartu, üks kord Tartu-Tallinn rongiga ja nüüd Tallinn-Varna lennukiga. Pärast kõiki neid ringi käimisi sel suvel jõudsin ma otsaga Bulgaariasse. Eks ikka sellepärast, et natuke veel rohkem puhata. Kuigi tossud võtsin kaasa ja mul on kindel plaan käia hommikuti jooksmas siin rannas ja promenaadil ja äkki saab ka mõne mäe vallutatud, sest Golden Sands, kuurort, kus ma praegu olen, on täpselt mäenõlval.

Lennuk tõusis Tallinnas õhku 3:55 öösel, mis tähendab seda, et öö jäi vahele. Minu jaoks, kes ma armastan lõunauinakuid, on see tõeline piin. Varnas maandusime täpselt 6:30 ja see oli siiamaani kõige ebamugavam maandumine, mida ma kogenud olen. Kuidagi tõeliselt vastik oli. Õnneks läks lennujaamas kõik väga libedalt. Tolli läbisime kiirelt, kohvrid saime sama kiirelt kätte ja õige bussi leidsime veel kiiremini üles. Muidugi siin polnud ka erilist valikut (mitte nagu Egiptuses, kus me pidime terve parkimisplatsi läbi käima ainult selle jaoks, et avastada, et me oleme oma bussist juba korra mööda käinud).

Erakogu

Bussiga sõitsime läbi Varna ja siis juba edasi kuurorti poole. Kuskil 30 minutit ja meid pandi hotelli ees maha. Hotell on väga vinks-vonks (5* ikkagi ju). Vähemalt lobby, sest tubadesse pole me veel saanud. Ööpäeva vahetus on kell 12:00, mis tähendab, et koos koristamisega võime me oma tuba näha alles kuskil kahe paiku päeval, mis tähendab omakorda seda, et meil on umbes 6 tundi vaja parajaks teha. Vähemalt käepaelad saime kätte ja süüa saime ka. Esimene mulje söögist on enam-vähem. Saiakesi on siin lademetes, igasugust rasvast nõretavat lihandust ka, aga kõik köögiviljad ja kõik muud viljad olid küll kuidagi väga peksa saanud välimusega. Ja rahuliku hommikusöögi taustaks mängis retsoranis samasugune muusika, mida ma olen harjunud kuulma Illusioonis laupäeva öösel.

Hommik! Erakogu

Nüüd peab välja mõtlema, kuidas kella kaheni vastu pidada. Uni on ikka päris korralik. Üks mõte on ujukad selga tõmmata ja kuskile rannatooli peale ennast kerra tõmmata. Oh uni...

Ja Varnast läbi sõites püüdis mu telefon kinni ühe turvatud Wifi võrgu "Nigga get your own wifi". Tundsin ennast kohe kodusemalt, sarnaseid nimesid olen ma ainult Eestis kohanud. :)

No comments:

Post a Comment