21 Aug 2014

Uisk ja jooks ja RUMi ootuses.

Blogimaastik on viimasel ajal kohe hästi vaikseks saanud. Ega siingi asi kiita pole, aga minu plaan end arvutist võimalikult palju eemal hoida toimib! Nagu näha.

Põhimõtteliselt olen enamuse aja tööd teinud. Kui ma just parasjagu oma uuel töökohal pole asjadega tutvumas käinud, siis olen kas oma beebi Vet Seltsi või Tartu Rulluisuklubi asjade kallal tegutsenud. Aga positiivne on see, et mul ei lähe enam päevi aega, et end lõpuks trenni või üldse liigutama sundida. Täitsa vabatahtlikult tõmban riided selga ja sean sammud õue. Ja see on väga positiivne. Võib-olla aitab kaasa ka väike ärevus segatuna hirmuga, mis mul RUMi ees on.

Rääkides RUMist. Kaks ühistreeningut on olnud siin Tartus. Lisaks veel Tartu Rulluisuklubi korraldatud maratonieelsed koolitused, kus ma olen korra abis käinud ja kus ma oma näo katki kukkusin, mis nüüdseks on ilusti paranemas (natuke on veel lõua peal nahk katki). Ühistreeningud on ka väga hästi läinud. Esimesel võtsin ma laste Rulluisukooli enda kanda ja teisel juhendasin algajaid. Lastele oli alguses päris hirmus õpetussõnu jagada, eriti vanemate pilkude all, aga kui lapsed mulle ütlema tulid, kui väga neile uisutamine selle tunni ajaga meeldima on hakanud, siis tekkis küll väga hea tunne sisse. :) Teisele ühistreeningule Inglimäel jõudsin ma küll surmväsinuna (5h und ja 10h tööd) ja väikse hirmuga laskumise ees, kuid kohapeal ei saanud ma enam aru, miks ma seda hirmu selle (juba tuttava) laskumise ees tundsin. Ja muidugi on tore ka vaadata nii palju uisutamisest mõnu tundvaid inimesi.

Mõned korrad olen ka jooksurajale jõudnud, mis minu puhul on väga suur ime, sest kõik vist teavad kui vähe mulle see tegevus meeldib. Eelmisel nädalal aga ühel õhtul jooksmas käies avastasin end mõtlemast, et tegelikult ei olegi väga hull. Tegelikult on päris mõnus, kuigi jah, jooksmine on jätkuvalt natuke igav. Ja ma nautisin täiega, isegi kui mul terve tee rämedalt pistis ja mitte miski ei aidanud.

Täna hommikul kui ma silmad lahti tegin ja nägin, et päike paistab, oli selge, et on uisutama minek. Et ma ümber ei saaks mõelda, panin end turbokiirusel riidesse ja suundusin Tammale, kus oli varajasest hommikutunnist vaatamata kaks klubikaaslast ees, kellel oli sarnane trenniplaan. Täna oli kiire trenni päev. Minu jaoks tähendas see tabatat. Ega sellest nii väga kasu ei ole, kui pole tõsiselt trenni teinud, aga ma arvan, et ega see mööda külge ka maha ei jookse. Jalg sai natuke kiiremini liikuda ja süda natuke kiiremini tööd teha. Muidugi harjumatu oli kiireid liigutusi teha, sest viimased kuud olen ma kas puhanud või siis rahulikke otsi teinud. Viimased pool tundi tegin kiiremaid ja aeglasemaid jooksuharjutusi. Lihtsalt sellepärast, et jalgu kiiremini tööle panna. Ega ta kerge ei olnud, sest esmaspäeval tegin ma mõned ÜKE ja EKE harjutused, mida pole tükk aega juba teinud ja see võttis jalad oodatust rohkem valusaks.

Homme on pool puhkepäev, sest õhtul on plaan minna teha üks vaikne tehnikatrenn Lõunakeskuse parklas, kus 20ne kordne Eesti meister mu tehnika üle saab vaadata ja näpunäiteid jagada. Soovitan kõigil, kellel võimalik kohale tulla! Eelmine suvi käisin paar korda Tallinnas Rullibussi koolitusel ja sellest oli väga palju kasu! Ja kui sa veel kahtled, siis vaata SIIA! :)

Ja siis on pühapäeval see kauaoodatud püha üritus Tartu Rulluisumaraton...Oleks, et ilm peaks! Yr.no nii häid uudiseid mulle kohe kuidagi edastada ei taha.

A ja veel lisaks suutsin ma oma uisuvõtme ühe rattapoldi sisse ära murda nii, et me pidime seda täna A&T's välja puurima. :D Liiga tugev?

Erakogu

4 comments:

  1. Kusjuures, kui pühapäeval juhtub ka vihmane ilm olema, oleks see omamoodi huvitav kogemus. Senised 7 RUM-i on kõik ju ilusa (mõnikord isegi liiga ilusa) ilmaga toimunud :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Huvitavam kindlasti, selles on sul õigus. Vihmaga ma kardaks ainult sõitjate pärast natuke, kuna rada on raske. Vihmaga on see veel raskem. Ise ma ei tahaks küll vihmaga sõita, eriti külma vihmaga. Uh ja kui selline tuul, mis siin Tartut viimasel ajal kummitanud on, ka tuleb, siis on päris jamast. :D

      Delete
  2. Ma loodan ka, et ilm tuleb ilus ning jääb kehtima ilm.ee praegune prognoos - 22 kraadi ja tuul 5 m/s

    ReplyDelete
  3. Ma avastasin enda jaoks sellise app'i ning müstilisel kombel hakkas joostes aeg lausa lendama ning koguaeg on tahtmine teada, kuidas lugu edasi läheb :D https://www.zombiesrungame.com/

    ReplyDelete