1 Dec 2014

Blogmas #1


Esimesed jõulutuled läkis küll välja juba umbes nädal tagasi ja igaastane küünlahullus jõudis minuni oodatust varem, aga nüüd on ametlikult 1. detsember käes ja jõulutunne on tugevam kui see eelmised aastad olnud on.

Blogi on jäänud natukeseks tahaplaanile, kuid nüüd mõtlesin, et kuni jõuludeni võiks iga päev midagi siia siiski kirja panna....et möödaläinud aega tagasi teha või siis lihtsalt 'huvitav' olla. Üritan iga päev midagi välja mõelda, päris lubadust ei anna, sest ma ei tea jätkuvalt, kas mul aega on...või äkki kaob motivatsioon jälle nii ära, et seda ei leiaks mitte keegi üles. Või äkki olen ma vahepeal nii igavaks muutunud, et ei suuda midagi meelelahutuslikku toota.

Oktoober ja november olid spordi koha pealt väga tagasihoidlikud. Isegi rohkem kui tagasihoidlikud, sest viimane kord, kui ma mäletan, et korralikult trenni sai tehtud, oli Sügisjooks. Natuke piinlik olukord isegi. Kuigi...tõin EMÜst slideboardi endale koju ja olen selle peal natuke libisenud. Vabandusi, miks ma midagi sportlikku teinud pole, on mitu, aga need kaotatud aega tagasi ei too, seega pole neil ka mõtet. Aga tänavust esimest detsembripäeva alustasin ma pilatesega. Mõnus hommikune äratus.

Spordiga seoses, ühe meili, mis oleks pidanud juba ammu ammu välja minema, panin ka täna teele. Kuhu või mida see sisaldas räägin täpsemalt siis, kui mulle vastus tulnud on.

Aga olge mõnusad ja nautige külma, kes teab kauaks seda jäänud on!!

Tartu on tuledes! Allikas: Tartu Ülikool

*Päise allikas.

No comments:

Post a Comment