13 Dec 2014

Blogmas #13: Siis kui ma feilisin



Mu elu on vist piisavalt igav, et mul ei olegi iga päev siia midagi kirjutada. Nohjah. Ülehindasin natuke oma võimeid. Vabandused. Aga sellegipoolest on ühtteist toimunud.

Jõulukingid on ostetud ja nende valmistamine, pakkimine ja silumine on minu jaoks vist sama huvitav ja meeldiv kui kingi saamine. Tükk tegemist oli vahepeal ennast meisterdamise juurest eemale tirida, kui ma tegelikult õppima pidin. Jõulukaardid vajavad veel valmistamist. Ootan juba, millal tööpäev otsa lõppeb ja ma saaks koju lõikama, liimima ja kirjutama minna. Nii tore. :)

Jõulupidude hooaeg on samamoodi juba alguse saanud. Neljapäeval oli instituudi jõulupidu, teisipäeval ootab veel üks ees ja siis on veel reedel üks ja siis on ülejärgmine nädal vähemalt 2. Kes palju teeb, see palju jõuab. 

Viienda kursuse auditoorne õpe on läbi! Kaks eksamit veel järgmisel nädalal ja siis ootab juba ees praktika, praktika ja praktika ja siis on suvi ja nii palju mõtteid mida teha ja kuhu minna, mida näha. Nüüd on avaja välja mõelda, mis see üks ja õige on ja võimalus leida. Nii raske ja hirmutav. Samas nii huvitav. 

Aga jah...jõulu ootusärevus on laes ja üldse ei taha, et see nii kiirelt möödukskui kõik ülejäänud aastad. Olge mõnusad!

Liisu

No comments:

Post a Comment