4 Dec 2014

Blogmas #3: Kuidas ma targaks sain?


Ma küll lubasin, et ma kirjutan täna midagi asjalikku, aga...mul on ainult 15 minutit aega. Kuhu see aeg kaob, selles ma pole päris kindel, aga ma kahtlustan, et osaliselt on süüdi Tarkadeklubi, mille tegemistes olen ma viimasel ajal päris tihedalt kaasa löönud.

"Millega Tarkadeklubi siis tegeleb?" te küsite. Põhimõtteliselt koosneb see väga tarkadest ja ilusatest inimestest, kes saavad mõni õhtu nädalas kokku ja arutavad tähtsaid asju. Mõnikord teeme me jõutõstmist ka. See on vist üks väheseid, kui mitte ainus seos spordiga, millest see blogi siin pealkirja järgi peaks olema. Vähemalt biitseps kasvab. Kõhulihased ka.

Aga kas see mitte ei peakski kõige olulisem olema, et su elus on inimesed, kes sind järgmisele tasemele viivad- nii vaimselt kui sotsiaalselt. Need inimesed, kellega sa saad naerda kõige lollimate naljade üle ja kellega sa saad arutada kõige sügavamatel teemadel. Need inimesed, kes aitavad sul üle saada eksamitest, kus küsitakse selliseid küsimusi nagu "joonista sarkomeer" või "mis annab kalapulkadele nende värvi".

Kui mitte homme, siis kunagi saab ikka olema siin ka üks asjalik postitus. Senikaua aga olge mõnusad ja nautige nende inimeste seltskonda, kes teie ümber on.

#vasikarusikareegel
#kassaikkaraputasid

2 comments:

  1. Isiklik arvamus - peamiselt spordile pühendatud blogide kõige huvitavamad lood on need, kus ei ole spordist üldse juttu :)

    ReplyDelete