5 Dec 2014

Blogmas #4 Mis saab järgmine päev?


Ma olen ikkagi suhteliselt lootusetu hetkel selle blogimise koha pealt. Mitte, et mul hetkel NII palju teha oleks, et ma ei saaks endale võtta seda aega, et midagi kasulikku välja mõelda. Tegelikult on mul vahepeal ideid ka olnud, millest võiks kirjutada, aga kuna me neid endale kohe üles ei kirjuta, siis ega need mulle meelde ka ei jää.

Ega see tänane päev ka väga kasulikult ei möödunud. Põhipõhjuseks see, et eilne Tarkadeklubi koosolek läks väga pikale ja koju jõudsin ma alles pool neli hommikul. Hommikul pidin juba kell 9 ärkama ja see oli juba omaette proovikivi, sest eilne õhtu ja öö oli veel luudes...ja igal pool mujal. Kooli oli vaja end siiski vedada, kuid koolis selgus, et samahästi oleks võinud veel edasi magada ja mõne tunni pärast juba täitsa tip-top vormis olla. Aga elu...

Täna jõudis aga natuke kohale see, et mul on veel jäänud põhimõtteliselt kaks nädalat veel koolis sellel õppeaastal ja seejärel algavad praktikad - jaanuaris kaks nädalat vet. keskuses, kaks nädalat Valga lihatööstuses, seitse nädalat väikeloomakliinikus ja siis veel seitse nädalat suurloomakliinikus. Ja siis on suvi ja ma jätkuvalt ei tea, mis siis edasi saab. Aga ma otsustasin pärast postituse "Kes minust saab?" kirjutamist, et elu käib juba praegu mitte ei alga siis, kui minul plaanid otsa saavad. Selle peale mõeldes on hea tunnistada, et tegelikult on niimoodi palju lihtsam päeva mööda saata, kui katsud mitte muretseda selle pärast, mis paari aasta pärast saab. Tegelikult ei tea ma päris täpselt sedagi, mis homme saab - v.a paar koosolekut, millel osalema pean.

Kohtume jälle homme, seniks aga olge mõnusad! :)

No comments:

Post a Comment