31 Jul 2015

Kõik on korras.

Lugesin täna hommikul kuskilt, et mõni inimene tuleb ja läheb, mõni tuleb, lööb kogu maailma sassi ja läheb, mõni jääb. Ja isegi kui see segadus tundub tõelise katastroofina, toob unetuid öid ja paneb sind mõtlema asjade peale, mida sa oled tohutu töökoorma alla ära matta üritanud, siis tegelikult on see kõige parem asi, mida keegi su jaoks teha saab. See on kõige suurem abi, mida keegi sulle pakkuda saab - tahet parem inimene olla, tahet vanad ära peidetud asjad üles otsida, korda teha ja lõplikult omale õigele kohale ära panna. 

Vaatamata sellele, et mõni päev on parem kui teine ja mõni öö unetum kui kolmas, siis tegelikult on kõik hästi. Paar nädalat tagasi tabasin ma end esimest korda üle väga pika aja mõttelt, et ma tahaks magama minna, et järgmise päevaga juba alustada. Ja järgmine päev ei pidanud olema midagi erilist. Täiesti tavaline päev. See oli tõeline rahulolutunne. 

Tundub lihtne oma hirmudele ja kõhklustele alla anda, kuid ma tean, et see ei too samasugust rahulolutunnet kui see, et sa saad öelda "tulin, nägin, tegin". Alati on olemas tuhat vabandust, miks mitte teha, kuid ma pean õppima üles leidma selle ühe miks teha. Iseendaga tupikusse jõudmine on loomulik ja käib iseenda tundmaõppimise protsessi juurde. Ma tean, et see on nii, aga tupikusse jõudes on viha ja pettumus sellest loogilisusest palju tugevamad...ja nii on väga lihtne jälle jalad seinale visata ja mõelda "miks üldse peaks edasi minema, kui nii kui nii ei õnnestu". 

Ma olen iseendalt alati nõudnud kõige rohkem. Kõik, mis ma teen, peab olema mu enda jaoks alati parim ja see ei ole üldse halb, kuid selle kõrval ei tohi ära unustada väikeseid verstaposte, mis võivad väga kergelt muutuda iseenesestmõistetavaks. Nende viimaste märkamine on aga tõeline katsumus ja omaette eesmärk. 

Ma ei tea päris täpselt, kuhu suunas ma liigun või kuhu ma üldse liikuma peaksin, aga ma tean, et ma pean selles näilises kaoses pea pinnal hoidma ja edasi ujuma. Ja isegi kui mõni hetk tundub, et kõik värvid on äkitselt mustaks muutunud, siis tegelikult on kõik korras. Kõik on korras.

Allikas: Internet

No comments:

Post a Comment